Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Priceless99 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany06.05.2007 @16:48:15 ostatnio na stronie09.06.2010 @00:06:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze236 posty na forum1

komentarze
~bajkowa    24.11.2007 @17:51:52
ej . on nie gryzie . no moze tylko mnie : P
~freed0m    18.11.2007 @17:59:04
zdjecie robione w Stanach Zjednoczonych Ameryki xD
_______
WHYDA TV PRESENT POLITRICKS LOOKIN LIKE AN HYPOCRITES
DEMAGOGY WILL ENDING THEN JAH JAH GIMME DA FIRE FI DEM
IF YA WANNA SMILE TRUTHFULLY TOO, SMOKIN' A GANJA IN BAMBOO
EVERYBODY FALLA ME WHEN JAH GIMME DA FIRE FI DEM

~DeeEdge    12.11.2007 @19:07:44
dzięki
pozdrawiam
_______
Rozbij swoją wrażliwość kreskami na tym co Cię otacza, poznaj, naucz sie, zmień, stwórz od nowa.
~MagdaSlomka    02.11.2007 @16:30:31
thx
_______
Pochodzisz od Pana Adama i Pani Ewy [...]. To wystarczy, by najnędzniejszy z żebraków podniósł dumnie głowę, i wystarczy też, by największy na ziemi władca pochylił swe ramiona ze wstydu.
~Magdaa    01.11.2007 @21:58:48
witam w grupie 'taniec towarzyski . '
_______
-
~niezmienniezmienna    01.11.2007 @17:46:47
ależ proszę
~Isabele    27.10.2007 @17:40:36
Dziękuje bardzo serdecznie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~Dreamer92    25.10.2007 @20:34:07
ja juz(znowu) jestem - mozemy kontynuowac rozmowę ^^
chomik - jeszcze nie gryzie i zwie się Jasiu ^^
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @19:12:18
dobra, ja już mykam Do zobaczenia w szkOole ^^
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @19:08:35
no niezle niezle...
aaa ja sie zapomnialam pochwalic ze chomika se kupilam ^^ ehehe:P
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @19:05:10
nieee xD hahaha chodzi mi o pałki do perkusji ^^
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @18:54:34
no moze przesadzam z tym eheheh...
bede musiala jakąś fote zrboic moim pałeczkom kochanym zrobić ^^
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @18:46:23
aha ^^ w sumie ja pojde tam gdzie mnie przyjmą z moimi ocenami... ojj :D
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @18:42:55
hmm, albo mechanik albo budowlanka napewno na nic co wiąże sie z polskim :/ cos z matmą, tylko bez chemii i fizy ^^ A ty gdzie idziesz? ^^
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Isabele    25.10.2007 @18:38:43
Dziękuję raz jeszcze serdecznie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~Dreamer92    25.10.2007 @18:37:51
A to nie dobrze że boli
noo, one są strasznee!! dobrze ze jestesmy w tej szkole ostatni rok ^^ nie znosłabym tego dluuzej... :/
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    25.10.2007 @18:32:54
a my idziemy tam autobusem a co tam u ciebie wogole?
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Isabele    25.10.2007 @18:26:41
Dziękuję serdecznie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~Dreamer92    25.10.2007 @18:26:09
hmm, fajnie by bylo gdyby byly a ta zeberka to z Opola Aaa my w ta sobote zamiast do szkoly to do obory na wycieczke ^^
A ty nawet w szkole "czesc" nie powiesz
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    24.10.2007 @21:16:18
jee, wkoncu nowe zdjęcie A co tam u ciebie? ^^ Pozdrawiam
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    13.09.2007 @14:34:46
hehe, nom, potwierdzam
Faajnie bylo dzisiaj na wfie, coo? szkoda tylko ze nie cwiczylam :P
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Dreamer92    12.09.2007 @16:24:15
heey! Co tam u ciebie? Śliczne zdjęcia Pozdrawiam
_______
Wszyscy staramy się dorastać, by być lepszymi - jako ludzie i muzycy. Ale i tak wciąż drzemie w nas małe dziecko
~Isabele    20.08.2007 @17:01:03
Dziękuję ogromnie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~amate    27.06.2007 @21:07:17
prosze bardzo możesz mnie obserwować ile tylko chcesz

pozdrawiam
amate
_______
artysty smutny walc...
~Nowisia    25.06.2007 @23:09:48
dziękuje pięknie :}
_______
Deamon's screaming in my head
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt